Monday, August 16

grönt är skönt, blått är flott, rött är gött, men vad är gult?


fyndat: Levi's-jeansjacka + söt spetsskjorta. 2e/styck

sova tidigt. det ska jag börja med. men snart är sömnrytmen messed up igen, nio dagar av helvetet och sedan bort igen.. men bara för en stund. en vecka är ändå bättre än inget. vill bara tacka alla som gjort denhär sommaren til den bästa jag upplevt, någonsin. så mycket nytt. och fint. kan inte ens beskriva hur mycket jag älskat (nästan) varje minut, hur många gånger jag tänkt "FAN jag älskar mitt liv". inget fortsätter förevigt, och det är bra att sluta till dethär. om tio minuter ligger jag i sängen och tänker på varje sommarvecka i detalj, och somnar till de goda minnen. allt man kan göra just nu. suck it up and keep up the good spirit! ses imorgon.

1 comment:

  1. sv: hihi tack, med sax o några tidningar kan allting hända :) hmm joo sånhän lite laimee grön från suomalainen, haha sekert den samma ;)

    ReplyDelete