Monday, June 21

all forgotten on sunday

(en bråkdel av bilder jag tagit, det blev 1234 på veckan)

kan inte ens med ord beskriva min vecka. något härligt. något otroligt fint. orden räcker bara inte till, var kanske den bästa veckan i mitt hela liv. sjukt fint folk, andan var helt otrolig! alla var kompisar, vädret var bra, alla var med i allt, fick lära känna många nya människor som jag tror kommer att bli väldigt nära med tiden. bästa insiden blev det också. alla var sorgliga när vi måste skiljas åt. några tårar fällde vi också. inget skulle jag ändra på veckan om jag kunde, inte ens de 40 myggbetten på mitt högra ben! om jag kunde skulle jag leva veckan några gånger till. tack till varenda en själ som gjorde konffislägret till en oförglömlig upplevelse! <3

No comments:

Post a Comment